2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دانلود کتاب دویست نشانه گنج و زیرخاکی

دانلود کتاب دویست نشانه گنج و زیرخاکی

کتاب 200 نشانه دفینه و گنج یابی ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد.

در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای هر مفهوم به طور مختصر آمده است.

مهم ترین مزیت این کتاب گردآوری مجموعه علائم و نشانه های دفینه و نیز آموزش جهت یابی به گنج یابان برای رسیدن به گنج می باشد.

فایل کتاب به زبان اصلی(انگلیسی ) بوده ولی به دلیل طراحی و نگارش منحصر به فرد به راحتی قابل فهم و درک است و در توضیح علائم تصویری گنج، از کلید واژه های مناسب و مفید استفاده شده است. و حتی در صورت مشکل در درک برخی تصاویر و کلید واژه ها، با استفاده از ترجمه گوگل و یا فرهنگ لغت ساده به راحتی قابل فهم می باشد.

200 علامت و سمبل دفینه و گنج یابی پرکاربرد و اصلی، با روشی هدفمند و کاملا علمی در کنار هم طراحی شدند و تلاش شده تا در حد امکان تمام علائم و نشانه های گنج بر اساس نسخه های قدیمی در کتاب آورده شود.

این کتاب برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نیز نسخه های خطی و دست نویس قدیمی،و همچنین گنج یابی و آموزش نمادهای دفینه در حین حفاری و یا آموزش فنون و ترفندهای دستیابی به زیرخاکی بسیار مفید است . با این کتاب تقریبا همه علائم را یک جا و به صورت فشرده در اختیار خواهید داشت.



برچسب ها: دویست نشانه گنج دانلود , کتاب , گنج باستان , شناخت , آموزش گنج یابی , گنج یابی , دفینه , تصاویر , زیرخاکی , کتاب گنج ,
5000 تومان